کد خبر ۴۰۳۰۶ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
همزمان با روز طبیعت صورت گرفت

استقرار نیروهای آتش‌نشانی در بوستان‌های قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم استقرار نیروهای این سازمان در بوستان‌های سطح شهر همزمان با روز طبیعت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه همزمان با نوروز با افزایش تراکم زائرین در شهر قم و همچنین ضرورت پیش‌بینی اقدامات ویژه‌ ایمنی برنامه‌ریزی برای استقرار نیروها در معابر و نقاط مختلف شهر انجام شده بود اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم زیرمجموعه کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری ضمن استقرار در شهر نظارت بر ایمنی بوستان‌ها را نیز بر عهده داشته است.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌زنی در بوستان‌ها و بررسی ایمنی روند اسکان اضطراری یکی از اقدامات ویژه نوروز نیروهای آتش‌نشانی بوده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور مستمر و موثر نیروهای آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر خصوصا بوستان‌های محل اسکان مشکل جدی در این مکان‌ها برای مردم رخ نداد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به نجات جان 10 نفر از مسافرین و زائرین نوروزی خاطرنشان کرد: این افراد در محل‌های اسکان اضطراری در چادر در حال استراحت بودند که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در معرض خطر جدی قرار گرفتند و با حضور به موقع و موثر نیروهای سازمان امدادرسانی به آنها انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روز طبیعت بیان کرد: در این روز نیز با توجه به حضور مردم در بوستان‌ها و فضاهای سبز و تفریحی شهری، استقرار نیروها و تجهیزات سازمان را در این مکان‌ها داشتیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com