کد خبر ۳۸۹۰۶ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

کارگروه تولید محتوا در دهه بصیرت تشکیل شود

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم آمادگی حمایت کارگروه تولید محتوا در دهه بصیرت را دارد و جوانان انقلابی می‌توانند ایده‌های خود را در این کارگروه برای ارائه کاری فاخر در تبلیغات محیطی بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا عابدی خرسند ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت دهه بصیرت اظهار داشت: انجام فعالیت‌ها و فضاسازی‌ها برای دهه بصیرت نباید تنها به نصب پلاکارد و ... خلاصه شود و باید محتوای مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

وی بابیان اینکه در ماه‌های گذشته اقدامات خوبی توسط شهرداری قم در فضاسازی شهری انجام‌شده است، افزود: با یکپارچه‌سازی فضاهای تبلیغاتی و محیطی رنگ و بوی شهر در مناسبت‌های مختلف یکدست شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: فضاسازی شهری نقش مهمی در جذب مردم در دهه بصیرت دارد و باید با افزایش سطح گرافیکی آن‌ها در کنار ایجاد محتوای مناسب مردم را نسبت به اهمیت این دهه هوشیار ساخت.

وی با تأکید بر اینکه می‌توان از جملات مقام معظم رهبری در تبلیغات محیطی استفاده کرد، گفت: در صحبت‌هایی رهبر انقلاب درباره انقلاب مخملی و تجربه‌ای که آمریکایی‌ها در این انقلاب‌ها داشته‌اند تأکید کرده‌اند که می‌توان از همین صحبت‌ها در تبلیغات محیطی بهره برد.

عابدی خرسند تصریح کرد: شهرداری قم این آمادگی را دارد که سخنان رهبر انقلاب درباره انقلاب‌های مخملی و اهمیت دهه بصیرت را استخراج کند و آن‌ها را تبدیل به تبلیغات محیطی کند تا مردم و جوانان شهر قم بیشتر با مصداق‌های کلام رهبر انقلاب آشنا شوند و مطمئناً تبلیغات محیطی با استفاده از سخنان ایشان تأثیرگذاری بیشتری هم خواهد داشت.

وی با اشاره بااهمیت شکل‌گیری کارگروهی برای تولید محتوا خاطرنشان کرد: شهرداری قم آمادگی حمایت از چنین کارگروهی را دارد و جوانان انقلابی می‌توانند ایده‌های خود را در این کارگروه برای ارائه کاری فاخر در تبلیغات محیطی بدهند.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com