کد خبر ۳۸۹۱۷ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹
با حضور جمعی از مسؤولان استان قم

پل «میثم» در قم افتتاح شد

پل «میثم» به منظور ایجاد اتصال میان بلوار شهدای سوم خرداد و خیابان میثم پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مراسم افتتاحیه پل میثم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استانی و مدیران شهری در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم طی سخنانی اظهار کرد: افتتاح پل میثم با طول 350 متر و عرض 11 متر سبب کاهش حجم ترافیکی مناطق سه و 6 شهری می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن با تاکید بر اینکه طی سه ماه آینده برای پروژه‌های عمرانی افتتاحیه‌های مشخصی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قم و شرکت‌های خدماتی استان همکاری لازم را با شهرداری قم داشته‌اند به همین علت توانسته‌ایم پروژه‌های عمرانی را با سرعت مطلوبی دنبال کنیم.

همچنین رئیس شورای سالامی شهر قم به عنوان دیگر سخنران این مراسم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام ترافیک شهر را افزایش داده است، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه‌ها شهر قم به سمت عمران و آبادی حرکت می‌کند و از گره‌های ترافیکی رهایی می‌یابد.

ولی‌الله بیاتی با اشاره به اینکه همدلی مطلوبی میان شورای اسلامی شهر، شهرداری و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم وجود دارد، اضافه کرد: شورا برای انجام رسالت قانونی خود کوشا است تا بتواند به عنوان یک بازوی نیرومند شهرداری را در انجام وظایف یاری رساند به همین علت طرح‌ها و لایحه‌ها را با سرعت مطلوبی بررسی می‌کند.

در ادامه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد: پروژه پل میثم مشکلات خاصی داشته به همین علت هشت سال از آغاز این پروژه گذشته است اما اکنون با همت مدیریت جدید شهرداری قم به بهره‌برداری رسیده و می‌تواند سرآغازی برای دیگر پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه تقاطع سه سطحه عمار یاسر شهر باشد.

محسن بهشتی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های شهری قم با مشکلات اساسی مواجه است، عنوان کرد: با افتتاح پروژه میثم رینگ دوم شهر درحال تکمیل شدن است چرا که این پل نقش موثری در کاهش مشکلات ترافیکی شهر قم دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در پایان این مراسم با اشاره به اینکه مسؤولان با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی خدمات‌رسانی به مردم را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی پروژه‌های عمرانی پیشرفت مطلوبی داشته است چراکه روحیه انقلابی و جهادی در میان مدیران استان به خوبی قابل مشاهده بوده و ستودنی است.

احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه همدلی مطلوبی میان دستگاه‌ها و مسؤولان استانی وجود دارد، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر مقاومت مردم ایران و تدابیر رهبر انقلاب اسلامی سبب شکست نقشه‌های دشمن شده است و دولت‌های مختلف دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که به غیر از جمهوری اسلامی ایران هر کشور دیگری بود، مقابل فشارهای استکبار به زانو می‌افتاد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com