کد خبر ۳۲۵۳۲ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

تفکر بسیجی هر جا که باشد پیروزی به ارمغان می آورد

مراسم تجلیل از بسیجیان و خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته بسیج با حضور مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان قم و جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی هر جا که باشد موجب پیروزی است، بسیج هر جا که باشد تکیه گاه و مأمن و موجب اقتدار است.
سردار سید جواد هاشمی افزود: امروز اگر در بیداری اسلامی ملتهای مسلمان، ایران را الگوی خود می دانند این بخاطر تفکر بسیجی است، حضور بر سر میز مذاکرات با قدرتهای جهان حاصل پایداری و پاسداری بسیجیان است.
وی ادامه داد: بسیج محدود به یک صنف خاص نیست تفکر بسیجی در تمامی اقشار ملت ایران است، این تفکر لبیک به ندای رهبر انقلاب است همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان از تمامی اقشار در کنار هم ایستادند و پیروزی را به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: نقش بسیج محدود به یک رزمایش نیست و این هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می باشد نقش بسیج در همه جا مورد توجه است عزم و تفکر بسیج در  هر کجا وارد می شود موجب پایداری و مقاومت و پاسداری از ارزشها و پیروزی در برابر دشمنان است و دشمن از این تفکر و عزم ملت ایران هراس دارد.
هاشمی تاکید کرد: هر جامعه ای اولی الامری دارد افتخار ما این است که اولی الامر ما نبی اکرم (ص) ، ائمه اطهار(ع) و در غیبت حضرت ولیعصر(عج) اطاعت از فرمان رهبر انقلاب است و این باعث وحدت و یکپارچگی ما در برابر دشمنان است.
وی افزود: افتخار ما این است که بعد از شهدا تفکر بسیجی را زنده نگه داریم وبه فرمایش امام نگذاریم تا انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و برای تحقق این مساله نباید از بسیج غفلت نماییم. تفکر بسیج ایستادگی در برابر اسلام امریکایی، وابستگی و تسلیم در برابر دشمنان اسلام است.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع ) نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران به واسطه برگزاری چنین همایشی تقدیر کرد و گفت: شما خادمان به شهدا در عمق بخشی انقلاب با خدمات خالصانه و مناسب و با تجلیل و تکریم و اخلاق نیکو در ارایه خدمت بسیار موثر هستید .
سرهنگ خالقی افزود: شما مصداق آن هستید که اگر حیات ببخشید انسانی را( با برخورد و اخلاق نیکو) امتی را حیات بخشیدید این اهمیت کار شما را در قبال خانواده شهدا را می رساند، قضاوت هایی که در مورد شما می شود خوب است باید این مسیر را ادامه دهید، کار شما فقط یک کار سازمانی نیست فعالیت شما یک خدمت ارزشمند است.
وی تاکید کرد: هدف انقلاب هدایت الهی وسعادت انسانها است همان هدف انبیا و اولیا و این هدفی امام بود این هدف بزرگی است و باید برای آن تلاش و عزم زیادی داشت، در دوران دفاع مقدس بسیجیان به خوبی نقش آفرینی کردند و امروز نیز این راه تا تحقق کامل اهداف انقلاب ادامه دارد.  
در پایان این مراسم از فرزند جانباخته حادثه منا مرحوم بسیجی حاج مهدی خادم دزفولی و دیگر بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خادمان به شهدا و ایثارگران تقدیر بعمل امد.

منبع : شهید نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com