کد خبر ۳۸۹۸۵ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
حجت‌الاسلام پژمان‌فر:

برنامه ششم توسعه در حال سپری کردن مراحل پایانی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از جایگاه حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف فرهنگی نظام اسلامی یاد کرد و گفت: برنامه ششم توسعه در حال سپری کردن مراحل پایانی است و تا آخر هفته مباحث تلفیق به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر صبح امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با بیان اینکه مجلس نسبت به حوزه‌های علمیه در حوزه توسعه گفتمان دینی انتظارات مشخصی دارد، اظهار کرد: اکنون نظام اسلامی پرچم بزرگی را در دنیای اسلام برداشته است که دین می‌تواند به عنوان پاسخگوی مشکلات بشریت، برون‌رفت جوامع مختلف از مشکلات را رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش موج اسلام‌خواهی در کشورهای مختلف به خوبی قابل مشاهده است، اضافه کرد: حرکت به سمت آرمان‌ها آنگونه که مورد انتظار است با سرعت دنبال نمی‌شود و به همین علت فاصله زیادی تا رسیدن به اهداف والای خود داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از جایگاه حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف فرهنگی نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: برنامه ششم توسعه در حال سپری کردن مراحل پایانی است و تا آخر هفته مباحث تلفیق به پایان می‌رسد تا قبل از تصویب برنامه کلی بودجه سال آینده، برنامه ششم توسعه تصویب شود.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به اهمیت برنامه ششم برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی در مجلس حضور دارند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به دغدغه‌های رهبری در حوزه فرهنگ جامعه را به سمت آرمان‌های مورد نظر امام خمینی(ره) هدایت کنیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com