کد خبر ۳۹۰۳۴ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در قم طی 48 ساعت گذشته/ 9 حریق در شهر قم خاموش شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی دو روز گذشته 32 عملیات‌ آتش‌نشانی در قم انجام شده که طی آن 9 حریق نیز خاموش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم، با اشاره به انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل عملیات نجات، اطفای حریق و ایمن‌سازی بوده که خدمات لازم به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 9 مورد حریق در شهر قم خاموش شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این موارد به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و استانداردهای لازم بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: از جمله عملیات‌های اطفای حریق انجام شده در دو روز گذشته در شهر قم رفع حریق 6 مورد ضایعات، یک مورد منزل و یک مورد خودرو است.

وی با اشاره به انجام 13 مورد عملیات نجات تصریح کرد: در این عملیات‌ها نیز پنج مورد محبوسی در منزل، پنج مورد محبوسی در آسانسور و دو مورد محبوسی در داخل خودرو رفع شد.

جعفری با تأکید بر عملیات‌های انجام شده در بخش ایمن‌سازی در 2 روز گذشته در شهر قم خاطرنشان کرد: در این مدت 10 عملیات ایمن‌سازی در پی تماس همشهریان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

وی اضافه کرد: چهار مورد بازگشایی درب خودرو، رفع دو مورد نشت گاز شهری و رفع دو مورد نشتی آب از جمله عملیات‌هایی بوده که در این بخش انجام شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com