کد خبر ۳۲۶۳۱ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

کناره‌گیری صبا از لیگ برتر قطعی نیست

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: کناره‌گیری تیم امید صبا از لیگ برتر قطعی نیست و در مورد ادامه کار یا عدم فعالیت این تیم در لیگ برتر امید هم‌اکنون کار کارشناسی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تیم فوتبال امید صبای قم مشکل مالی دارد و با توجه به این که تنها هشت بازیکن این تیم از استان قم هستند و سایر بازیکنان غیربومی محسوب می‌شوند، برای اسکان بازیکنان نیز با مشکل مواجه هستیم.

وی بیان کرد: کمتر تیم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را داریم که در لیگ برتر فوتبال امید، تیمی داشته باشند، ضمن اینکه تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس تهران نیز در لیگ‌های امید استان تهران حضور می‌یابند و در لیگ برتر امیدهای کشور حضور ندارند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فوتبال استان قم این است که مسابقات فوتبال در رده سنی امید چند سالی است که در قم تعطیل شده و به همین دلیل چرخه بازیکن سازی در این رده سنی از حرکت افتاده است. 

وی با بیان اینکه تیم‌های پایه باشگاه صبای قم سالی 600 تا 700 میلیون تومان هزینه برای باشگاه دارد، عنوان کرد: در صورتی که حامی مالی باشگاه صبای قم بتواند هزینه‌های تیم امید را نیز تقبل کند ممکن است این تیم به کار خود در لیگ برتر فوتبال امید ادامه دهد.

کشوری‌فرد یادآور شد: با وجود مشکلاتی که تیم فوتبال امید صبای قم دارد اما تیم‌های نوجوانان و جوانان صبای قم همچنان به کار خود در لیگ‌های استانی و کشوری ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال امید صبای قم از فصل گذشته مسابقات که در دسته اول امیدهای کشور حضور داشته است نزدیک به 300 میلیون تومان بدهی دارد که پس از تغییر مدیریت باشگاه، جبران این بدهی بر عهده تیم مدیریتی جدید باشگاه قرار گرفته است.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه تاکید کرد: معتقدم از صبا آنچه که برای فوتبال قم باقی می‌ماند همین تیم‌های پایه هستند اما به واقع باید توان مالی مناسبی برای حمایت از تیم‌های پایه داشته باشیم و بتوانیم از این تیم‌ها برای رشد فوتبال قم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: من از رسانه‌ها بابت اینکه مسائل باشگاه صبا را به دقت زیر نظر دارند تشکر می‌کنم اما انتظارم از تمام رسانه‌ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشریات استانی این است که اگر جایی مشکلی هم وجود دارد به ما کمک کنند تا در صدد رفع آن برآییم نه اینکه آن مشکل را بزرگ کنند و دیگر نشود کاری انجام داد.

کشوری‌فرد با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار دارم که یاور باشگاه صبا باشند اظهار کرد: سال‌ها خاک فوتبال قم را خورده و برای فوتبال قم زحمت کشیده‌ام، اکنون هم تا زمانی که مسئولیتی در باشگاه صبا دارم تمام هدفم این است که برای خدمت به فوتبال قم تلاش کنم، بنابراین امکان ندارد مخالف حضور صبا در لیگ برتر امید باشم بلکه برای رفع مشکلات تیم امید صبا تلاش می‌کنم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com