کد خبر ۳۲۵۲۱ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

شاگردان ویسی در اندیشه صدرنشینی دوباره/ کار سخت استیماچ در تبریز

هفته سیزدهم لیگ برتر از فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار استقلال خوزستان بار دیگر شانس صعود به صدر جدول را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  لیگ برتر با دیدار سیاه‌جامگان در مقابل صبای قم وارد هفته سیزدهم می‌شود و با 2 دیدار دیگر در روز یکشنبه ادامه می‌یابد. 5 دیدار باقی مانده این هفته نیز روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

سیاه‌جامگان – صبای قم، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد
سیاه‌جامگان مشهد یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر در هفته‌های اخیر بوده است. اخراج محسن فروزان، صحبت‌های این دروازه‌بان و پاسخ مسئولان باشگاه تا مدت‌ها در صدر اخبار فوتبالی قرار داشت. تغییر سرمربی در این تیم مؤثر نبوده و تیم دوم شهر مشهد از هفته پنجم نتوانسته در دیداری پیروز شود. در مقابل صبای قم برخلاف بسیاری از تیم‌ها در تعطیلات لیگ برتر به بازسازی خود پرداخت و چند هفته‌ای است که نتایج خوبی می‌گیرد. شاگردان علی دایی از هفته چهارم در هیچ دیداری شکست نخورده‌اند و به آرامی خود را به صدر جدول نزدیک کرده‌اند. سیاه‌جامگان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط است و صبا نیز با پیروزی احتمالی در این بازی و کمی خوش‌شانسی می‌تواند تا رتبه سوم بالا برود.

گسترش فولاد – سپاهان، ساعت 15:00، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از 6 هفته توانست با سرمربی جدید خود پیروزی در لیگ برتر را جشن بگیرد تا فعلا اوضاع در نصف‌جهان آرام شود. ایگور استیماچ توانسته رابطه خوبی با بازیکنان به خصوص محرم نویدکیا پیدا و جایگاه خود را روی نیمکت محکم کند. هر چند سپاهان در این دیدار همچنان با معضل مصدوم و محروم مواجه است. در مقابل گسترش فولاد تبریز هفته گذشته در خانه مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا این بار هم فراز کمالوند به انتقاد از کارلوس کی‌روش و تعطیلات لیگ برتر بپردازد. سپاهان در صورت پیروزی تا رتبه چهارم بالا می‌آید و گسترش نیز در صورت کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی می‌تواند با سپاهان هم‌امتیاز شود.

راه‌آهن – استقلال خوزستان، ساعت 15:15، ورزشگاه شهدای شهر قدس
استقلال خوزستان بدون شک پدیده لیگ برتر پانزدهم تا این‌جای فصل بوده است. شاگردان عبدالله ویسی در میان تیم‌های مدعی مانند ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی حالا نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال تهران در صدر جدول هستند. آبی‌های خوزستانی پس از شکست در هفته اول دیگر رنگ باخت را ندیده‌اندو آماری فوق‌العاده را ثبت کرده‌اند. در مقابل راه‌آهن 4 هفته است که موفق به کسب پیروزی نشده است. استقلال با پیروزی در این بازی می‌تواند بار دیگر جای استقلال را در صدر جدول بگیرد. مهدی تارتار نیز هر چند قرارداد خود را تا سال 1400 با زردپوشان تمدید کرده ولی در صورت ادامه روند ناکامی‌های این تیم کار سختی برای حفظ نیمکت خود خواهد داشت.

منبع : تماشاگر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com