کد خبر ۳۹۲۶۴ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

رمپ و لوپ پل 9 دی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از بهره‌برداری رمپ و لوپ B پل 9 دی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به اجرای پروژه 9 دی اظهار کرد: این پروژه روانسازی ترافیک بین مناطق چهار و دو شهرداری را بر عهده دارد که با توجه به مباحث ترافیکی و طرح‌های جامع حمل و نقل و ترافیک طراحی شده است.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد:‌ این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اصلی شهر قم تعریف شده و در مجموع بالغ بر 85 درصد پیشرفت دارد.

نادعلی با بیان اینکه پروژه 9 دی دارای چهار رمپ و لوپ است، گفت: رمپ و لوپ C اجرا شده و رمپ و لوپ B در حال اجرا است و رمپ و لوپ A و D معارضات تملکی دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکار در زمینه رمپ و لوپ B وعده داده تا پایان امسال این رمپ و لوپ به بخش های ترافیکی در راستای تکمیل پروژه 9 دی اضافه می‌شود.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یادآور شد: رمپ و لوپ C ویژه کسانی است که بخواهند از بلوار امام رضا(ع) به منطقه دو در قالب خیابان مالک اشتر یا جواد الائمه(ع) بروند و همچنین کسانی که می‌خواهند از منطقه چهار به خیابان اراک دسترسی پیدا کنند، این پروژه مفید است.

نادعلی خاطرنشان کرد: کسانی که بخواهند از خود مسیر خیابان جاده اراک به بافت منطقه دو دسترسی پیدا کنند، رمپ B این امکان را می‌دهد و همچنین کسانی که از منطقه چهار روی پل می‌آیند و می‌خواهند به بلوار امام رضا(ع) و به طرف تقاطع خرمشهر بروند، از لوپ B استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: رمپ و لوپ A ویژه کسانی است که از منطقه دو می‌خواهند به بلوار امام رضا(ع) و جاده اراک و تقاطع خرمشهر دسترسی پیدا کنند. لوپ A نیز ویژه کسانی است که از سمت حرم حضرت معصومه(س) در بلوار امام رضا می‌خواهند به سمت منطقه چهار بیایند.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه رمپ و لوپ D سمت پمپ بنزین نزدیک تقاطع است، گفت: کسانی که از سه راهی خرمشهر به بلوار امام رضا(ع) می‌آیند و می‌خواهند به منطقه چهار دسترسی پیدا کنند و به سمت میدان سپاه بیایند، از رمپ D می‌توانند استفاده کنند و همچنین لوپ D ویژه کسانی است که می‌خواهند از منطقه دو به مسیر بلوار امام رضا(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) دسترسی پیدا کنند.

نادعلی با اشاره به اهمیت پروژه 9 دی گفت:‌ این پروژه در راستای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، روانسازی ترافیک و تبادلات سفر بین مناطق دو و چهار و تکمیل‌کننده معابر و شوارع اصلی شهر قم است.

وی خاطرنشان کرد: دو رمپ و لوپ A و D که باقی می‌ماند مشکل و معارضات ملکی دارد که باید حل شود، بخش‌هایی انجام شده ولی به سرانجام نرسیده است.

برچسب ها : خبرقم 9دی پل
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com