کد خبر ۳۹۲۶۶ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم از خواص بدون بصیرت جلوتر هستند

ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمنان در سال 88 با استفاده از عوامل داخلی به دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند اما در 9 دی‌ماه مردم با الگوبرداری از 19 دی‌ماه نشان دادند که از خواص بدون بصیرت جلوتر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ولی‌الله بیاتی امشب در نشست سیاسی که به مناسبت دهه بصیرت در مسجدالرضا(ع) واقع در خیابان 30 متری قائم قم برگزار شد، با تقدیر از زحمات هیأت امنای مسجدالرضا(ع) در راستای برگزاری این نشست سیاسی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی افتخار نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای مختلف حماسه 19 دی مردم قم را فراموش نمی‌کنند، اضافه کرد: این حماسه پیروزی‌های بسیاری را برای انقلاب اسلامی رقم زده و سبب سقوط رژیم شاهنشاهی شده به همین علت این حماسه برگ زرینی در کارنامه درخشان مردم قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی همزمان با 19 دی‌ماه تصریح کرد: دشمنان در سال 88 با استفاده از عوامل داخلی به دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند اما در 9 دی‌ماه مردم با الگوبرداری از 19 دی‌ماه نشان دادند که از خواص بدون بصیرت جلوتر هستند.

وی حضور با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف را عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را استمرار بخشیده و ندای انقلاب را به کشورهای مختلف انتقال دهیم.

بیاتی از قدرت‌نمایی ایران اسلامی در کشورهای مختلف یاد کرد و افزود:‌ ایران اسلامی اکنون توانسته در صحنه بین‌المللی به جایگاه مناسبی برسد که حفظ این جایگاه بر عهده مردم و مسؤولان است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com