کد خبر ۳۹۴۰۱ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
در هسته گزینش آموزش و پرورش صورت می‌گیرد

بررسی صلاحیت اخلاقی و سیاسی نیروهای آموزش و پرورش توسط شورای پنج نفره

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش قم گفت: در گزینش افراد، مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همه کسانی که گزینش می‌شوند باید ضوابط عمومی را دارا باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسن بقایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش اظهار کرد: تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا آموزش و پرورش پاک و سالم بماند و ارزش جایگاه معلمان ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه در گزینش افراد، مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: همه کسانی که گزینش می‌شوند باید ضوابط عمومی را دارا باشند.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش قم ادامه داد: بررسی صلاحیت افراد از ابتدا تا انتها و صدور رأی با نظر شورای پنج نفره انجام می‌شود و کارها را یک نفر به تنهایی انجام نمی‌دهد.
بقایی اضافه کرد: از ابتدا تا قبل از قطعی شدن، بررسی پرونده‌ها توسط مدیریت هسته گزینش انجام می‌شود و بعد از آن توسط هیأت تخلفات اداری مسائل مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ناکارآمدی جسمی و علمی، سابقه نامطلوب اخلاقی، اعتقادی و سیاسی را از جمله موارد مشکل ساز در راستای احراز صلاحیت افراد در این زمینه برشمرد و افزود: تمام تلاش‌های لازم صورت گرفته است تا بهترین عملکرد در راستای گزینش افراد انجام شود.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش قم با بیان اینکه هر نیرویی قبل از بکارگیری و پرداخت وجه باید به گزینش معرفی شود، اضافه کرد: همکاران بازنشسته همانند نیروی آزاد دیده می‌شوند و در صورت جا به جا نشدن نیاز به معرفی ندارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com