کد خبر ۳۹۴۰۴ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم خبر داد

مرگ 7 نفر در تصادفات یک هفته اخیر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از مرگ هفت نفر از اثر وقوع تصادفات در استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به گزارش عملکرد یک هفته گذشته اورژانس اظهار کرد: 7 هزار و 598 تماس طی این مدت با اورژانس صورت گرفت و این تماس‌ها هزار و 432 مأموریت را به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ مأموریت‌های صورت گرفته شامل هزار و 269 ماموریت شهری و 163 ماموریت جاده‌ای بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی قم با اشاره به وقوع 406 تصادف، گفت: 452 نفر در این حوادث دچار صدمه شدند که از این تعداد 148 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی به اختصاص 262 مأموریت به راکبان موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: طی این هفته 282 نفر از راکبان موتورسیکلت مجروح شدند و حوادث به موتورسواران یک نفر فوتی به همراه داشته است.

حسنی خاطرنشان کرد:‌ برخورد دو دستگاه خودروی سواری در جاده قدیم قم ـ اصفهان از جمله حوادث ناگوار هفته گذشته بود که منجر به فوت یک مرد 30 ساله شد.

وی عنوان کرد:‌ برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت نیز به فوت زن 21 ساله انجامید و این حادثه در جاده قدیم قم ـ کاشان روی داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد:‌ واژگونی کامیون مرگ مرد 48 ساله را رقم زد و برخورد دو دستگاه خودروی سواری در آزاد راه کاشان ـ قم فوت مرد 35 ساله را به همراه داشت.

وی با اشاره به حوادث دیگر منجر به فوت گفت:‌ طی حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه پژو در جاده قدیم قم ـ جعفریه دو مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و این حادثه دو مجروح به همراه داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com