کد خبر ۳۹۴۱۲ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی 22 بهمن به مصلی قدس منتهی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم به دلیل تقارن این روز با روز جمعه به محل مصلی قدس منتهی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،نصرت‌الله لطفی در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر استان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: ستاد دهه فجر استان قم از هفته‌ها پیش فعالیت خودش را آغاز کرد و این ستاد 24 کمیته دارد و ارگان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی در این ستاد حضور دارند.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های عمومی دهه فجر در استان قم می‌توان به مراسم بزرگداشت 12 بهمن، سردادن تکبیر در شب 22 بهمن، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم به دلیل تقارن این روز با روز جمعه به محل مصلی قدس منتهی می‌شود و این اتفاق پیش از این هم افتاده بود، مسیر این راهپیمایی هم در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

لطفی با اشاره به نامگذاری ایام دهه فجر اظهار کرد: روزهای این دهه را به 10 عنوان نامگذاری کردیم، روز ولادت حضرت زینب(ع) که در دهه فجر است، به عنوان روز بانوان نامگذاری شد و برنامه‌های ویژه بانوان را در آن روز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ایام فاطمیه در دهه فجر نیست، ولی روز 22 بهمن در آستانه ورود به این دهه قرار دارد، به همین دلیل برخلاف تمام شهرهای دیگر کشور، برنامه نورافشانی را در شب 22 بهمن به احترام ایام فاطمیه نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان در قالب کمیته‌های ستاد دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برای این دهه برنامه ‌ریزی کردند، یکی از این برنامه‌ها حضور مدیران در بخش‌های استان قم برای پاسخگویی به مشکلات مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد کردیم که تابلوهای بنیاد شهید در شهر قم به تمثال شهدای انقلاب اسلامی اختصاص داده شود، همچنین مرحوم دباغ از بانوان انقلابی بود و مناسب است که در دهه فجر با برگزاری برنامه‌هایی در استان قم از این بانوی انقلابی کشورمان تقدیر شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com