کد خبر ۳۹۶۰۱ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد

افزايش چشمگير فضاي سبز در مناطق كم برخوردار قم

مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از توجه ويژه مديريت شهري به ايجاد و توسعه فضاي سبز در مناطق كم برخوردار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به بودجه سال جاری در حوزه فضای سبز اظهار کرد: ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بودجه منطقه ۲ در سال جاری به توسعه فضای سبز اختصاص داده شده بود.

وی افزود: تا به امروز ۸۰ درصد پروژه‌ها یعنی حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از پیش بینی بودجه سال ۹۵ در این منطقه محقق شده است.

جوادیان با تاکید بر اینکه تا پایان سال ۱۰۰ درصد بودجه بندی شهرداری منطقه ۲ در حوزه فضای سبز محقق خواهد شد، تصریح کرد: بوستان جنگلی جوان، کمربند سبز اتوبان امام علی و توسعه بوستان‌های شهری از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های پیش بینی شده به منظور توسعه فضای سبز منطقه دو طبق زمان بندی مناسب پیش رفته و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ساخت ۳ بوستان جدید شهری در سال ۹۵ در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: در ردیف بودجه سال جاری بازسازی دو بوستان هم پیش‌بینی شده بود که در دستور کار قرار گرفت و به انجام رسید.

جوادیان با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان به منظور تجهیز دو بوستان منطقه هزینه شده است، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان برای سیستم آبیاری بوستان رضوی و ۸۰ میلیون تومان هم به منظور بهسازی بوستان معصومیه جنوبی هزینه شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com