کد خبر ۳۹۶۳۸ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی شهر

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در گذشته نگرانی‌هایی در خصوص برخی پروژه‌های عمرانی وجود داشت اما در شرایط فعلی پیشرفت قابل توجهی در پروژه‌ها حاکم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مصطفی سعادت‌طلب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بازدید هفته گذشته اعضای کمیسیون امور زیربنایی شورا از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: در این بازدیدها در محل پروژه‌های مهم شهری از جمله تقاطع 15 خرداد، رمپ و لوپ غدیر و... حاضر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: همواره در بررسی پروژه‌های عمرانی شهر وضعیت دو پروژه برای اعضا نگران‌کننده بود و خواستار تسریع در آن‌ها می‌شدند.

وی با اشاره به افتتاح روگذر پل میثم تصریح کرد: دومین پروژه‌ای که نگرانی در بین اعضای شورا ایجاد کرده بود، پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد بود که با تحویل آن به شهرداری شاهد حرکت شتابنده و رو به جلویی در آن هستیم.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر تصریح کرد: با تغییراتی که در سیستم اجرایی تقاطع سه سطحه 15 خرداد صورت گرفته به نظر تمام پروژه‌های شهری طبق زمان‌بندی مشخص و با وضعیت بسیار خوبی به سمت اتمام پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه سه سطحه 15 خرداد در شرایط فعلی قابل قبول و امیدوارکننده است افزود: به نظر با افتتاح روگذر این پروژه شاهد بهره‌برداری از تمام بخش‌های آن در ماه‌های آینده خواهیم بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com