کد خبر ۳۶۲۷۰ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم:

تقاطع عماریاسر - ۱۵ خرداد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: تقاطع سه سطحه عماریاسر - ۱۵ خرداد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه تقاطع 15 خرداد و عمار یاسر، اظهار کرد: پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عمار یاسر یکی از پروژه‌های سه عاملی شهری است که اجرای آن را قرارگاه قائم ارتش بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه 41 میلیارد تومان پیش بینی شده است، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های کلیدی شهر در یکی از پرترددترین معابر شهری است که نقش بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر دارد.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: هدف از اجرای پروژه تقاطع سه سطحه عمار یاسر و 15 خرداد کاهش ترافیک تقاطع و اتصال عماریاسر به عنوان بلوار شریانی شهری است.

این مسئول با اشاره به آغاز عملیات اجرای پروژه تقاطع سه سطحه عماریاسر و 15 خرداد از اواخر سال 92 اظهار کرد: زمان‌بندی اجرای این پروژه 15.5 ماه بوده که به دلیل برخی مشکلات در مسیر پروژه، روند تکمیل آن به کندی پیش می‌رود.

حلوایی‌زاده با اشاره به مشکلاتی پیش روی تکمیل تقاطع سه سطحه عماریاسر و 15 خرداد افزود: عمده تاسیسات شهری در این منطقه از محل این تقاطع عبور کرده است که جابه‌جا کردن آنها هزینه‌بر بوده و زمان زیادی از این پروژه گرفت و یکی از دلایل تاخیر در مسیر تکمیل پروژه همین مسئله است.

وی پیشرفت روند اجرایی این پروژه را 65 درصد عنوان و تصریح کرد: طبق برنامه و با تدبیر مدیریت شهری برای رفع معارضات موجود تا پایان سال این پروژه نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com