کد خبر ۳۹۶۳۹ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
نماینده قم در شورای عالی استان‌ها:

اداره مطلوب شهرها و روستاها نیازمند افزایش اختیارات شوراهاست

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها گفت: سطح انتظارات مردم از شوراها بالاست و برای اداره مطلوب شهرها و روستاها و جلب رضایت مردم، نیازمند افزایش اختیارات شوراها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی قاسمی ورجانی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قم، با تأکید بر اینکه اداره مطلوب شهرها و روستاها نیازمند افزایش اختیارات شوراهاست اظهار داشت: سطح انتظارات مردم از شوراها بالاست و برای اداره مطلوب شهرها و روستاها و جلب رضایت مردم، نیازمند افزایش اختیارات شوراها هستیم.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سال پایانی شوراها و نزدیکی انتخابات افزود: در آخرین ماه‌های چهارمین دوره شوراها به سر می‌بریم اما هنوز این نهاد برآمده از رأی مردم نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

وی ادامه داد: در راستای مسائل و مشکلات فراروی شوراها و فاصله جایگاه آنان با جایگاه قانونی و آنچه مدنظر امام (ره) بود نیاز هست که مسئولان و نمایندگان مجلس  شوراها را باور داشته باشند و در جهت تقویت آن اقدام نمایند.  

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اصلاح اخیر قانون شوراها اظهار داشت: هرساله موضوع اصلاح قانون شوراها مطرح می‌شود و رایزنی‌های خوبی نیز توسط جامعه شورایی کشور با نمایندگان  مجلس انجام می‌شود  اما متأسفانه همواره با نزدیکی شدن به انتخابات این موضوع به‌صورت خیلی کلی و اصلاح موارد جزئی خاتمه داده می‌یابد.

قاسمی خاطرنشان کرد: سطح انتظارات مردم از شوراها بالاست و برای اداره مطلوب شهرها و روستاها و جلب رضایت مردم، نیازمند افزایش اختیارات شوراها هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com