کد خبر ۳۲۰۲۳ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
در جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر قم مطرح شد

بررسی روند برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در قم

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم گزارشی از جلسه این هفته کمیسیون را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمود مسگری با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر قم گفت: در این جلسه بحث پیگیری پرونده مجتمع بزرگ خلیج فارس مطرح شد و با توجه به اینکه درخواست در صحن علنی شورا رد شده بود در کمیسیون مطرح شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مقرر شد بحث مطالبات پیگیری شده و به این کمیسیون گزارش شود و پیگیری بحث زمین پروژه به معاونت سرمایه‌گذاری محول شد تا به بررسی پرداخته و گزارش خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه موضوع مطرح شده بعدی در جلسه بحث برپایی نمایشگاه صنایع دستی بود خاطرنشان کرد: مقرر شده بود این نمایشگاه در پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با همکاری سازمان میراث فرهنگی برگزار شود.

مسگری ابراز کرد: باید قبل از برپایی نمایشگاه مشکلات منطقه حل شده و همچنین هماهنگی با بخش خصوصی انجام بگیرد و در نمایشگاه فقط صنایع دستی استان وجود داشته باشد و به نام صنایع دستی اقلام دیگر به فروش نرسد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: با توجه به اینکه در گذشته چنین اتفاقی افتاده بود و در نمایشگاه صنایع دستی مواد غذایی و خوراکی به فروش می‌رسید به همین جهت این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com