کد خبر ۳۲۷۲۳ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
معاون امور زیربنایی شهرداری قم مطرح کرد

تمرکز شهرداری قم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام

معاون امور زیربنایی شهرداری قم گفت: شهرداری بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تمرکز دارد که در این راستا نیز اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر انجام شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی سطح شهر گفت: در انجام پروژه‌های شهری اقدامات گسترده‌ای انجام شده و شهرداری می‌کوشد تا با اولویت‌بندی پروژه‌ها در اتمام آن‌ها بکوشد.

وی ادامه داد: پروژه‌های بسیاری در سطح شهر در حال انجام است که شهرداری قم نگاه دقیق و کارشناسی بر روی آن‌ها داشته و می‌کوشد تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در زمان مقرر به اتمام برسند.

معاون امور زیربنایی شهرداری قم در خصوص بازدید اعضای کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی از پروژه‌ها گفت: در این بازدید از پروژه پل میثم و پل 9 دی بازدید به عمل آمد که در خصوص مشکلات و معارضاتی که وجود داشت بحث و تبادل نظر شد.

قاری‌قرآن ادامه داد: همچنین در این بازدید در خصوص تملک‌های ادامه بلوار جمهوری تا میدان امام حسین(ع) نیز بحث شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم کارها را اجرایی کنیم.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که بازدید شد، پروژه بلوار مرجعیت بود که این پروژه در سه فاز در حال اجرا بوده و از خیابان جمهوری به شهرک پردیسان متصل خواهد شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری قم گفت: زیرگذر شهید کریمی و همچنین تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد از دیگر پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفته و در خصوص اجرایی شدن آن‌ها مباحث کارشناسی صورت گرفت.

قاری‌قرآن افزود: این بازدیدها اثرات بسیار خوبی دارد و امیدواریم که بتوانیم با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر در روند رو به رشد پروژه‌ها گام برداریم و تمرکزی که بر روی پروژه‌ها داریم را از دست ندهیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com