کد خبر ۳۹۶۷۹ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
با کسب 3 پیروزی، 2 تساوی و یک باخت رقم خورد

صعود بانوان فوتسالیست قم به لیگ دسته اول ایران

تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم با کسب نتایج قابل قبول و درخشش بازیکنان خود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از برگزاری دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در قم، دیدارهای دور برگشت در تهران به انجام رسید و فوتسالیست‌های تیم بانوان ماهان‌تندیس قم با کسب نتایج قابل قبول خود به لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران راه یافتند.

رقابت بانوان فوتسالیست قم در دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در تهران در حالی برگزار شد که تیم ماهان‌تندیس قم با تیم‌های جنوب‌شرق تهران، پارسیان بندرعباس و صدرای نکاء مازندران به رقابت پرداخت و سرانجام به دسته بالاتر رفت.

این در حالی است که تیم فوتسال بانوان ماهانتندیس قم در دور رفت این رقابت‌ها در قم، موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شد و در حالی به دیدارهای دور برگشت رفت که هدایت این تیم را الهام باباطاهری و سرپرستی آن را نجمه رزاقی بر عهده دارند.

نماینده فوتسال قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت این بازی‌ها به مصاف تیم جنوب‌شرق تهران رفت و در پایان یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر با حساب سه بر دو شکست خورد، در حالی که بازیکن شاخص ماهان‌تندیس قم در این دیدار حدیث قره‌بیگلو بود که به تنهایی دو گل تیمش را زد.

نماینده فوتسال قم دومین دیدار خود را برابر تیم فوتسال پارسیان بندرعباس برگزار کرد و در این دیدار نزدیک، حساس و پرگل با حریف خود دو بر دو مساوی کرد، در حالی که بازیکن موفق و کلیدی ماهان‌تندیس در این دیدار مریم محمدزاده بود که دو گل تیمش را به ثمر رساند.

با رقم خوردن این نتیجه در دیدار ماهان‌تندیس قم و پارسیان بندرعباس، صعود نماینده فوتسال استان قم قطعی شد و این تیم در سومین دیدار خود برابر صدرای نکاء مازندران به میدان رفت و حریف خود را با سه گل شکست داد، در حالی که زهرا قربانی، مریم محمدزاده و حدیث قرهبیگلو گلزنان نماینده قم بودند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com