کد خبر ۳۸۴۳۳ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ WKA بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در قم

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ WKA بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی به منظور دعوت از برترین‌ها برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان و مسوولان سبک کیک بوکسینگ WKA این رقابت‌ها را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی کرده‌اند و رزمی‌کاران شرکت کننده از استان‌های مختلف به مدت دو روز در شهر مقدس قم با یکدیگر برای کسب عناوین برتر مبارزه می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های کیک بوکسینگ WKA قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی از روز پنجشنبه بیست و نهم مهر ماه آغاز می‌شود و بانوان رزمی‌کار از سراسر کشور به مدت دو روز برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز و کسب سکوهای اول تا سوم رقابت خواهند کرد.

وی یاد آور شد: میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در چهار رده سنی به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم انجام می‌شود و تیم قم نیز با ترکیب کامل در این پیکارها به میدان می‌رود.

محمدزاده بیان کرد: زمان و مکان ثبت‌نام و وزن‌کشی این رقابت‌ها نیز مشخص شده و رزمی‌کاران مایل به حضور در این رقابت‌ها تا روز پنجشنبه بیست و نهم مهر ماه باید خود را به مسؤولان برگزاری مسابقات معرفی کنند زیرا وزن‌کشی همان روز در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون رزمی ایران، رقابت‌های رده سنی نونهالان کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ویژه رزمی‌کاران 8 تا 11 سال در اوزان منهای 25، 30، 35، 40، 45، 50 و به اضافه 50 کیلوگرم لایت‌کنتاکت به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: نوجوانان رده‌های سنی 12 تا 14 سال نیز در تلاش برای به دست آوردن سکوهای اول تا سوم و کسب نشان‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی باید در اوزان منهای 30، 35، 40، 45، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم لایت‌کنتاکت به میدان می‌روند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی جوانان کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور در بخش لایت‌کنتاکت نیز با حضور جوانان رزمی‌کار 15 تا 17 سال در اوزان منهای 40، 45، 50، 55، 60، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم به انجام خواهد رسید تا برترین‌های سال 1395 در قم مشخص شوند.

محمدزاده بیان کرد: در نهایت نوبت به پیکارهای رده سنی بزرگسالان مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان ایران خواهد رسید که با حضور رزمی‌کاران 18 تا 36 سال به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان در اوزان منهای 50، 55، 60، 65، 70، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم لایت‌کنتاکت به میدان خواهند رفت.

وی در پایان اظهار کرد: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات این دوره باید تجهیزات مورد نیاز نظیر کلاه، دستکش، کاپ، لثه، روپابند، ساق‌بند و سینه‌بند به همراه داشته باشند، ضمن اینکه ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام نظیر اصل و کپی شناسنامه، دو قطعه عکس، گواهی سلامت جسمانی، کارت بیمه ورزشی سال 1395 و معرفی‌نامه از هیأت استان به همراه رضایت‌نامه والدین برای رده‌های سنی پایه و رضایت‌نامه همسر برای افراد متأهل ضروری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com