کد خبر ۳۹۷۶۳ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
با پايان پيكارهاي انتخابي صورت گرفت

معرفي برترين بوكسورهاي قم براي قهرماني كشور

تركيب تيم اعزامي بوكس استان قم به پيكارهاي قهرماني رده‌هاي سني نوجوانان و بزرگسالان ايران با پايان پيكارهاي انتخابي مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از اعزامی که هیأت‌ بوکس استان قم به فستیوال بوکس رده سنی نونهالان کشور انجام داد و بوکسورهای قم موفق به کسب سه مدال رنگارنگ این پیکارها شدند، اکنون دو میدان مهم دیگر در دو رده سنی پیش‌روی بوکسورهای استان قم قرار دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس ایران قرار است در آخرین ماه سال 1395 یعنی اسفند ماه پیکارهای بوکس قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان ایران به انجام برسد و بر همین اساس مسابقات بوکس انتخابی قم برگزار شد.

هیأت‌ بوکس استان قم این دوره از پیکارهای انتخابی را در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور برگزار کرد، پیکارهایی که از نهم اسفند ماه در شهر اراک به انجام می‌رسد.

این در حالی است که مجموعا تعداد ۵۴ بوکسور در هر دو رده سنی پیکارهای انتخابی قم حضور یافته بودند و نفرات برتر رده سنی بزرگسالان در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم معرفی شدند، ضمن اینکه دو نفر منتخب دیگر رده سنی به منظور اعزام به مسابقات کشوری با تصمیم کمیته فنی متعاقبا اعلام می‌شود.

در وزن ۴۹ کیلوگرم احمد رضایی، در وزن ۵۲ کیلوگرم حمید موسوی، در وزن ۵۶ کیلوگرم محمد مرادی‌سپهر، در وزن ۶۰ کیلوگرم حسن حصار، در وزن ۶۴ کیلوگرم علی مرادی‌سپهر، در وزن ۶۹ کیلوگرم حمید عرب‌خانی، در وزن ۷۵ کیلوگرم اسماعیل محبی، در وزن ۸۱ کیلوگرم محمدجواد عبدالحسینی، در وزن ۹۱ کیلوگرم محمدجواد نهاوندی و در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم ابوالفضل عالمی‌فر بر سکوی نخست بزرگسالان جای گرفتند.

در حالی که با پایان این رقابت‌‌ها به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی و مدال اهداء شد، این مسابقات به قضاوت بهترین داوران استان قم که در جمع آنها داوران بین‌المللی نیز حضور داشتند نظیر احمد مهاجر، ابوالفضل بهرامی‌راد، رضا آقایی، جواد یوسفی، حسن روحانی، نصرالله عسگری و مجید عباس‌زاده به انجام رسید.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com