کد خبر ۳۹۷۸۹ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
استاندار قم مطرح کرد

نقش تاثيرگذار پليس فتا در مصون نگه داشتن فضاي مجازي

استاندار قم با اشاره به نقش پليس در حفظ امنيت، نقش پليس فتا در مصون نگه داشتن فضاي مجازي براي فعاليت هاي قانوني شهروندان را تاثيرگذار و مهم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی از بخش‌های مختلف مرکز پلیس فتای قم بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.
استاندار قم در این بازدید با اشاره به ضرورت بهره مندی مردم از مزایای فناوری اطلاعات و شبکه‌های ارتباطی اظهار داشت: استفاده صحیح از این شبکه‌ها در هان امروز امری اجتناب ناپذیر است.
صادقی با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از فضای مجازی و انجام اعمال مجرمانه خارج از اصول و قوانین کشور افزود: پلیس فتا در راستای مقابله با این افراد و مصون نگه داشتن این فضا برای شهروندان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌های پیشگیرانه کنترلی پلیس جهت جلوگیری از ارتکاب جرم و نیز شناسایی افراد خاطی ادامه داد: حریم خصوصی مردم از جمله مباحث مهمی است که پرسنل پلیس فتا در حفظ آن عملکرد خوبی داشته‌اند.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر داده کاوی پلیس فتا برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی افزود: جمع آوری آمار دقیق و صحیح برنامه ریزی در ارتباط با کاهش معضلات اجتماعی را تسهیل خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com