کد خبر ۳۹۷۹۷ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم عنوان کرد

ارائه تخفیف 30 تا 50 درصدی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم گفت: ناشران در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی قم با تخفیف 30 تا 50 درصدی جدیدترین کتب منتشر شده را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حمید خرمی در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، به میزان بن تخصیص یافته به نمایشگاه کتاب استان قم اشاره و اظهار کرد: پنج میلیارد ریال بن کتاب برای این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یارانه در نظر گرفته شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 درصد است، عنوان کرد: ناشران نیز موظف هستند حدود 10 تا 30 درصد به مخاطبان تخفیف ارائه دهند که در جمع خریداران می‌توانند حدود 50 درصد تخفیف برای خرید کتاب در این نمایشگاه دریافت کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم گفت: مهم‌ترین بخش این نمایشگاه بخش کودک و نوجوان است که برنامه‌های متنوعی برای این گروه سنی در نظر گرفته شده که در این راستا می‌توان به ایستگاه نجوم، قصه خوانی و ایستگاه نقاشی اشاره کرد.

خرمی با اشاره به همراهان برگزاری این نمایشگاه در قم گفت: سازمان‌های فرهنگی و هنری و زیباسازی شهرداری قم برای برگزاری این نمایشگاه به یاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شتافتند.

وی افزود: برای رفاه حال بازدید کنندگان از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم 300 پارکینگ مجتمع ناشران در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com