کد خبر ۳۹۹۱۸ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم:

یک و نیم میلیارد تومان تراکنش مالی دوازدهمین نمایشگاه کتاب بود

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم گفت: برآورد بازدیدکنندگان از نمایشگاه حدود ۱۵۰ هزار نفر بازدیدکننده است و کل فروش نمایشگاه یک و نیم میلیارد تومان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، بابیان اینکه استقبال مردم از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان خارج از تصور مسئولان و ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه بود، اظهار داشت: اتحادیه ناشران شرمنده مردم است که نتوانست بیشتر از حضور مردم در نمایشگاه بهره‌برداری کند، و خدمات بیشتری به مردم ارئه دهد.

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم افزود: برآورد بازدیدکنندگان از نمایشگاه حدود 150 هزار نفر بازدیدکننده است و کل فروش نمایشگاه یک و نیم میلیارد تومان بود.

وی به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و گفت: طی چند سالی که نمایشگاه کتاب در استان برگزارشده مشاهده شد که استقبال مردم از نمایشگاه امسال بسیار بالا بود.

حسینی با اشاره به عوامل موفقیت‌آمیز نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: ازجمله عوامل موفقیت‌آمیز بودن نمایشگاه، می‌توان به تخفیفاتی اشاره کرد که با اختصاص بن به مردم داده شد و تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع اصحاب رسانه و خبرنگاران بود.

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم بیان کرد: فروش ناشران در نمایشگاه امسال بسیار خوب بود، و تنها چیزی که کام همه را تلخ کرد توزیع بن‌هایی بود که بین مردم انجام شد، و بانک شهر با خاموش کردن دستگاه پوز خود مقداری ناراحت‌کننده بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه عیدانه فروش کتاب در استان گفت: از امروز  برنامه عیدانه فروش کتاب آغاز شده و مردم می‌توانند کتاب‌های موردنیاز خود را در این طرح خریداری کنند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com