کد خبر ۳۹۸۲۳ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

راهیان نور باید در فضای مجازی بستر مشخصی داشته باشد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مسؤولان و کارشناسان باید طراحی‌های لازم را انجام دهند تا راهیان نور در فضای مجازی بستر مشخصی داشته باشد و اهداف خود را در فضای مجازی دنبال کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام عباس اسکندری شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تاثیرگذاری حرکت راهیان نور برای هیچ فردی پوشیده نیست، عنوان کرد: هر مجموعه‌ای به اندازه توان خود باید در میدان حضور یافته و مشارکت‌های لازم را داشته باشد چراکه نیروهای سپاه نیز فراتر از رسالت خود را در اردوهای راهیان نور دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای اردوهای راهیان نور به شیو مطلوب اقدام ساده‌ای نیست، اضافه کرد: استمرار این حرکت و گسترش آن از نظر کمی و کیفی نیازمند مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در اجرای اردوهای راهیان نور نباید نسبت به ظرفیت فضای مجازی بی‌توجه باشیم، گفت: در شرایط کنونی که فضاهای مجازی در اردوهای راهیان نور هم مشکل‌ساز می‌شوند باید راهکارهای عملیاتی به منظور خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمن را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارشناسان باید طراحی‌های لازم را انجام دهند تا راهیان نور در فضای مجازی بستر مشخصی داشته باشد و اهداف خود را در فضای مجازی دنبال کند.

اسکندری استفاده از نرم‌افزارهای مدرن را راهکاری برای پیشبرد اهداف فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید همراه با پیشرفت تکنولوژی راهکارهای جدیدی برای انتقال آموزه‌های دینی به اقشار مختلف مردم را در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com