کد خبر ۳۸۳۲۱ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴

مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور دقایقی قبل در حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم آغاز شد.

مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور دقایقی قبل در حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور صبح امروز با حضور سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی رئیس ستاد راهیان نور، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع)، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را از اولویت‌های جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای اینکه جوانان جامعه اسلامی از تهدیدهای مختلف جنگ نرم دشمن در امان باشند باید از شهدای با اخلاص دفاع مقدس الگوبرداری کنند.

حمیدرضا دژاکام با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری خاطرات پندآموز هشت سال دفاع مقدس است که نباید از این فرصت غافل شویم.

همچنین سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی رئیس ستاد راهیان نور و حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود.

لازم به ذکر است، نزدیک به هزار نفر از دانش‌آموزان تهران، قم، مرکزی و سمنان به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمادین راهیان نور شب گذشته در استان قم حضور یافته و علاوه بر بازدید از نمایشگاه بزرگ یاد یاران، صبح امروز با حضور در بیت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کرده‌اند و بعد از برگزاری مراسم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com