کد خبر ۳۹۸۲۷ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

راهیان نور نباید به یک نهاد محدود شود

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: راهیان نور نباید فقط به یک نهاد یا دستگاه محدود شود چرا که اجرای این اردوهای فرهنگی و تربیتی نیازمند یک حرکت جهادی و بسیجی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،یونس عالی‌پور شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در حرکت راهیان نور مشارکت کنند، اظهار کرد: راهیان نور مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی بوده و در استان قم به عنوان یک حرکت فرهنگی بر عهده مسؤولان استانی است به همین علت بخش خصوصی و دولتی باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های راهیان نور بسیار سنگین است، اضافه کرد: این حرکت وسیع فرهنگی باید به شیوه مطلوب دنبال شود تا آبروی قم با توجه به پیشتازی در حرکت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: راهیان نور نباید فقط به یک نهاد یا دستگاه محدود شود چرا که اجرای این اردوهای فرهنگی و تربیتی نیازمند یک حرکت جهادی و بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه عمل حمایت‌های خود از حرکت راهیان نور را به اثبات برسانند، تصریح کرد: به زودی جلسه دیگری برای اجرایی شدن مصوبات ستاد راهیان نور استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

عالی‌پور به برخی از آثار فرهنگی اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: مسؤولان باید نسبت به این حرکت نگاه متفاوتی داشته باشند و با حمایت‌های خود سبب تحقق اهداف فرهنگی استان شوند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com