کد خبر ۳۱۳۳۱ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
طی سالجاری؛

۱۲ هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام ۱۲ هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور طی سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ناصر حمزه‌ای با اشاره به اجرای طرح آموزش دوره‌ای مدیران مدارس متوسطه اول با عنوان طرح مبین افزود: در این طرح هشت برنامه متنوع در مدارس در بخش نماز اجرا می‌شود که شامل اقامه نماز در مدارس، مسابقات نماز، آموزش عملی نماز در مدارس به دانش آموزان دوره سوم ابتدایی دخترانه و دانش آموزان دوره متوسطه دوم پسرانه و غیره می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا برای چهار هزار نفر از مدیران مدارس طرح آموزش نماز در هشت دوره برگزار می‌شود که در هر دوره ۵۰۰ نفر از مدیران مدارس از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اجرای طرح جامع نماز در مدارس افزود: کلیه مدارس موظفند زمان اقامه نماز را در برنامه درسی خود بگنجانند که در همه مدارس این طرح اجرایی شده است.

وی بیان کرد: اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب تحت عنوان راهیان نور طی سالجاری با همکاری سپاه و اداره کل آموزش و پرورش استان قم انجام می‌شود.

حمزه‌ای ادامه داد: ۱۱ مهرماه به صورت نمادین گروهی از دانش آموزان به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: اولین گروه از دانش آموزان در تاریخ ۲۱ آبان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: اتوبوس‌های اعزامی به اردوی راهیان نور کاملا ایمن هستند و در هر اتوبوس یک همیار پلیس حضور دارد.

وی گفت: طی سالجاری ۱۲ هزار دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com