کد خبر ۳۹۸۵۰ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

رفع مشکلات فرهنگی نیازمند مشارکت همگان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه رفع بحران مشکلات فرهنگی نیازمند مشارکت همگان است، گفت: این بحران در سطح ملی مطرح است به همین علت بخش‌های مختلف جامعه باید در راستای رفع آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد گلفشان دوشنبه شب در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ناهنجاری‌هایی از جمله آمار بالای طلاق و افزایش سن ازدواج به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است، اظهار کرد: برخی نسبت به این مشکل بی‌توجه هستند به همین علت باید یک ستاد مشخص را در راستای رسیدگی به این ناهنجاری‌ها تشکیل دهیم تا در هر حوزه‌ای به دستگاه‌های مختلف رسالت‌های مشخصی واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه رفع بحران مشکلات فرهنگی نیازمند مشارکت همگان است، اضافه کرد: این بحران در سطح ملی مطرح است به همین علت بخش‌های مختلف جامعه باید در راستای رفع آن مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: برای ترویج و تسهیل ازدواج در معاونت جوانان جمعیت هلال احمر برنامه‌های مشخصی در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها فعالیت‌های فرهنگی خود را به صورت منسجم دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مختلف فرهنگی نیازمند یک همت جدی است، مطرح کرد: در شرایط کنونی استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و مجامع دینی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است در حالی که با استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و طلاب می‌توانیم در استان قم به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com