کد خبر ۳۹۸۵۹ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی:

13 میلیون خانواده کارگری زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند

عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: 60 درصد جمعیت کشور، کارگری بوده و از خدمات مستقیم سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند که در حدود 13 میلیون خانوار را تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم، اکبر شوکت در کنگره سالانه خانه کارگر قم در تالار تأمین اداره کل تأمین اجتماعی قم اظهار کرد: 60 درصد جمعیت کشور، کارگری بوده و از خدمات مستقیم سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند که در حدود 13 میلیون خانوار را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: کارگران از خدمات رسانی سازمان تأمین اجتماعی رضایت دارند ولی ارتقای خدمات رسانی از مسوولان را نیز انتظار دارند.

وی با انتقاد مجدد از کسانی که به گفته او هرچند وقت یک بار طرح جدایی درمان از تأمین اجتماعی را مطرح می‌کنند تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی برای کارگران بوده و کارگران اجازه دست اندازی به منابع این سازمان را به هیچ کسی نخواهند داد.

شوکت از بیمه 19 هزار کارگر ساختمانی توسط سازمان تأمین اجتماعی در قم خبر داد و گفت: مجموعه اداره کل و شعب تأمین اجتماعی استان قم همکاری خوبی با انجمن صنفی کارگران ساختمانی در مسیر بیمه کارگران دارند که جای سپاس دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com