کد خبر ۳۹۹۷۲ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
رئیس هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو استان قم خبر داد

تجلیل از خادمین شنا در قم / آموزش داوران شنا

رئیس هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری همایش تجلیل از خادمین شنای قم در روزهای پایانی فعالیت چهار ساله این هیأت‌‌ ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مسعود حسین‌جمال که آخرین روزهای ریاست خود در هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو قم را تجربه می‌کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمام عزیزانی که به این رشته ورزشی خدمت کرده‌اند، همایش تجلیل از خادمین شنا در قم به میزبانی سالن همایش‌های خانه جوان قم برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به آموزش داوران شنا در قم، اضافه کرد: دوره داوری شنا در سطح درجه سه برگزار شد و خانم‌ها و آقایانی که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و دارای مدرک مربیگری هستند، باید با مراجعه به دفتر هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو قم در مجموعه ورزشی تختی مدارک خود را ارائه کنند.

رئیس هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو استان قم با اشاره به شرایط شرکت در دوره داوری این رشته، عنوان کرد: حداقل سن شرکت کنندگان باید 18 سال تمام باشد و از دیگر شرایط، لزوم آشنایی با مهارت چهار شنا و برخورداری از حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات شنا قهرمانی بانوان قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور متولدین 1380 به پایین یعنی رده سنی بالای 15سال به انجام رسید و هر شناگر فقط در دو ماده به میدان رفت، در حالی که مسابقات به میزبانی استخر شهدای فرهنگیان قم برگزار شد.

حسین‌جمال از حضور مربیان شنا قم در کارگاه تخصصی روانشناسی ورزش خبر داد و یاد آور شد: این کارگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی و برگزار شد و با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای هیأت‌‌ شنا، ‌شیرجه و واترپلو قم، پنج مربی شنا در این کارگاه آموزشی حضور یافتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com