کد خبر ۳۹۹۸۱ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
قائم مقام شهردار قم خبر داد

تکمیل رینگ ترافیکی مسجد جمکران قبل از نیمه شعبان/توافق با جامعه‌الزهرا برای تکمیل بلوار یاسمن

قائم مقام شهردار قم با اشاره به وضعیت آزادسازی پروژه‌های معابر و شوارع شهر گفت: معارضین پروژه رینگ ترافیکی مسجد مقدس جمکران به زودی رفع شده و قبل از نیمه شعبان این پروژه تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ابراهیم معتمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند آزادسازی معابر و شوارع جدیدالاحداث شهر اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق مستمر پیگیر آزادسازی معابر و شوارعی هستند که در دستور اجرا در شهر بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های بازگشایی معابر و شوارع در مناطق مختلف شهر قم گفت: در منطقه یک خیابان محتشم کاشانی و حکیمی به طور کامل آزادسازی شده است و به زودی شاهد بازگشایی و تکمیل عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به وضعیت تکمیل ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو تصریح کرد: در خیابان جمهوری یک پلاک دیگر به زودی آزادسازی خواهد شد و شاهد بازگشایی کامل مسیر خواهیم بود.

وی وضعیت بلوار زینبیه در منطقه سه را یادآور شد و افزود: بلوار زینبیه تا اواخر اردیبهشت ماه به طور کامل آزادسازی خواهد شد و تا این زمان 16 پلاک باقیمانده توافق می‌شود.

معتمدی ادامه داد: در بلوار فردوسی در منطقه چهار یک پلاک آموزشی باقی مانده که در پی تکمیل آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات اجرا و تکمیل بلوار یاسمن در منطقه چهار خاطرنشان کرد: بلوار یاسمن نیازمند آزادسازی دو پلاک است که ماده 9 گرفته آنها شده و به زودی آزادسازی می‌شود.

قائم مقام شهردار قم بیان کرد: با جامعه الزهرا نیز توافق شده که بخش عمده مسیر معارض با جامعه الزهرا است و مسیر به زودی باز می‌شود.

وی ضرورت تکمیل رینگ محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در منطقه پنج نیز قبل از نیمه شعبان تکمیل رینگ مسجد جمکران را در دستور کار داریم.

معتمدی تصریح کرد: تملک 17 پلاک در این پروژه باقی مانده بود که 11 مورد انجام شده و تنها چند پلاک دیگر مانده و رینگ جمکران تکمیل خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com