کد خبر ۳۸۹۱۵ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴
در روز نهم ربیع الاول صورت می‌گیرد

عیادت خادمان مسجد مقدس جمکران از بیماران ۳۶ بیمارستان کشور

خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران برای دومین سال متوالی در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) از بیماران بستری در ۳۶ بیمارستان کشور با اهدای متبرکات و بسته‌های فرهنگی عیادت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سیدحسین موسوی رابطی مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری طرح معنوی عیادت از بیماران از سوی خادمین افتخاری این مسجد مقدس در روز نهم ربیع الاول اظهار کرد: این طرح معنوی برای دومین سال از سوی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران به منظور عیادت از بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان‌های سراسر کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح 210 خادم افتخاری از خادمین مسجد مقدس جمکران سازماندهی شده‌اند که در قالب طرح «رحمت الواسعه» از بیماران بستری در 36 بیمارستان کشور عیادت می‌کنند.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران افزود: خادمین افتخاری این مکان مقدس با اهدای تبرکات این مسجد مقدس و بسته‌های فرهنگی از بیماران عیادت می‌کنند.

موسوی رابطی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: هدف اصلی این طرح معنوی، احیای روز نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان(عج) در فرهنگ غنی اسلامی ایران است.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: هدف دیگر انجام طرح معنوی عیادت از بیماران به خاطر ثواب زیادی بوده که در منابع اسلامی و از سوی اهل بیت(ع) درباره این عمل ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح معنوی سال گذشته هم از سوی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران انجام شده که با استقبال بی‌نظیر پرسنل بیمارستان‌ها، بیماران و مسؤولان استان‌های هدف مواجه شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com