کد خبر ۴۰۰۰۲ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد

تامین مسکن خانواده‌های نیازمند با هزینه‌ 13 میلیارد تومانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در راستای تامین مسکن خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیرین بیش از 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است تا توانسته ایم 150 واحد را احداث و 60 واحد را خریداری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،اکبر میرشکار عصر امروز در مراسم واگذاری 210 واحد مسکن به خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی استان قم با تاکید بر اینکه این مجموعه از ظرفیت‌های مختلف خود برای خدمات‌رسانی به فقرا استفاده می‌کند، اظهار کرد:‌ توسعه اشتغال‌ در میان خانواده‌های نیازمند استان قم به عنوان یک اولویت مطرح است که برای تحقق آن تلاش‌ها ویژه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان استانی تا کنون در راستای تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی مشارکت مطلوبی داشته‌اند، تصریح کرد: مشارکت در راستای خدمات‌رسانی و رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند به عنوان یک دغدغه در میان مسؤولان استانی مطرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خاطرنشان کرد: در راستای تامین مسکن خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیرین مردمی بیش از 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است تا توانسته ایم 150 واحد را احداث و 60 واحد را خریداری کنیم.

وی از اهتمام خیرین نسبت به رفع مشکلات نیازمندان استان یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم در راستای رفع مشکلات نیازمند گام‌های بلندتری برداریم.

میرشکار با بیان اینکه اشتغال‌زایی مددجویان به عنوان یک اولویت برای کمیته امداد امام خمینی مطرح است، تصریح کرد: تا کنون بسیاری از خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی با رسیدن به خودکفایی و اشتغال مناسب از پوشش این نهاد خارج شده‌اند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com