کد خبر ۴۰۰۰۱ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه سال آینده 3 هزار میلیارد تومان از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها به خانواده‌های نیازمند اختصاص داده می‌شود، گفت: 2 هزار و 100 میلیارد تومان از این تسهیلات برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،منصور قمشه عصر امروز در مراسم واگذاری 210 واحد مسکن به خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نگاهی ویژه به کمیته امداد امام خمینی داشته است، تصریح کرد: با این نگاه ویژه طی سال جاری اعتبارات مطلوبی برای کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته شده و با استفاده از این اعتبارات گام‌های مطلوبی در راستای خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند برداشته شده است.

وی از نگاه ویژه برنامه ششم توسعه نسبت به تقویت ظرفیت‌های کمیته امداد امام خمینی یاد کرد و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه حداقل مستمری پرداختی به اعضای کمیته امداد امام خمینی در سال آینده به 180 تا 200 هزار تومان می‌رسد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری تامین جهیزیه دختران نوعروس خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار میلیارد تومان از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها براساس مصوبه‌های کمیسیون تلفیق مجلس سال آینده به خانواده‌های نیازمند اختصاص داده می‌شود، اظهار کرد: 2 هزار و 100 میلیارد تومان از این تسهیلات برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و 900 میلیارد تومان برای اعضای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com