کد خبر ۴۰۰۰۴ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم خبر داد

رقابت بوکسورهای قم در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم گفت: بوکسورهای قم در تلاش برای کسب مقام‌های برتر پیکارهای بوکس قهرمانی دانشجویان ایران به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و هماهنگی انجام شده با فدراسیون بوکس، مسابقات مشتزنی قهرمانی دانشجویان ایران با حضور چهره‌های مستعد این رشته از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بوکس دانشجویان ایران با تغییراتی روبه‌رو شده است، اضافه کرد: با توجه به استقبال کم‌نظیر دانشجویان علاقمند به شرکت در این رقابت‌ها و ثبت‌نام بیش از 450 نفر، قطعا یک فرصت بسیار خوب برای شناسایی بوکسورهای توانمند در اوزان مختلف فراهم شده است.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم ابراز کرد: به دلیل عدم امکان برگزاری مسابقات این تعداد بوکسور در یک دوره، قرار است پیکارهای دانشجویان ایران در چهار گروه وزنی و در چهار ماه متوالی انجام شود، با این توضیح که مسابقات در هر دوره با معرفی نفرات راه یافته به نیمه نهایی هر وزن و بدون برگزاری فینال به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان چهار دوره رقابت‌ها و در پیکار نهایی، مجموعا 40 بوکسور شانس کسب مدال در مدت دو شب مسابقات فینال را برگزار خواهند کرد و فینال مسابقات با حضور نفرات راه یافته به نیمه نهایی 10 وزن، نیمه دوم مرداد ماه سال 1396 برگزار خواهد شد.

عباس‌زاده با اشاره به اوزان و زمان برگزاری این مسابقات، عنوان کرد: رقابت‌های گروه اول در اوزان 56 ، 60 و به اضافه 91 کیلو گرم برگزار شد، ضمن اینکه پیکارهای گروه دوم در اوزان 69 و 81 کیلوگرم در نیمه دوم فروردین ماه سال 1396 به انجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: گروه سوم دانشجویان شرکت کننده در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور در اوزان 64 و 75 کیلوگرم در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1396 به روی رینگ می‌روند و رقابت‌های مشت‌زنان دانشجوی گروه چهارم در اوزان 49، 52 و 91 کیلوگرم در نیمه دوم تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم اظهار کرد: در خرداد ماه 96 به دلیل همزمانی با امتحانات دانشگاهی، هیچ مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد، ضمن اینکه میزبان تمامی مراحل این رقابت‌ها سالن شهید همت مجموعه شهید شیرودی تهران است و رقابت بوکسورهای شرکت کننده با یک کیلوگرم ارفاق وزنی انجام خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com