کد خبر ۴۰۰۶۳ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد

حمایت از قهرمانان رزمی قم برای درخشش در میادین برون‌مرزی

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش رزمی قم در هر دو بخش آقایان و بانوان از توان بالایی برای درخشش در میادین آسیایی و جهانی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،روح‌الله رمضانی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از برترین بانوان رزمی‌کار قم در سال 1395 در سخنانی اظهار کرد: در بین سبک‌ها و رشته‌های مختلفی که در فدراسیون و هیأت‌های استانی ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند، سه رشته جزو ورزش‌های بازی‌های ساحلی آسیا، داخل سالن آسیا و بازی‌های آسیایی است.

وی ادامه داد: حضور در این میادین و همچنین پیکارهای قهرمانی جهان برای ما ملاک بسیار مهمی در ارزیابی عملکرد سالیانه هیأت‌های ورزشی فعال در استان قم است، ضمن اینکه به صورت ویژه از ورزشکاران مستعد دارای شانس کسب سهمیه تمام این رقابت‌ها حمایت می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در بازی‌های ساحلی آسیا که امسال در کشور ویتنام به انجام رسید خوشبختانه رزمی قم برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان قم سهمیه کسب کرد و با کسب مدال برنز برای ورزش قم افتخار آفرین شد.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه اداره کل ورزش و جوانان، جایگاه ورزش‌های رزمی در حوزه قهرمانی واقعا جایگاه بسیار خوب و بالایی است، نظر من این است که ورزشکاران رزمی خودشان را از هر نظر قوی و آماده کنند تا در رشته‌های خود به بهترین کیفیت و سطحی مطلوب برسند تا سهمیه تیم‌های ملی را کسب کنند.

رمضانی عنوان کرد: این اداره کل هیأت‌ ورزش‌های رزمی را تا حد توان حمایت می‌کند، پایگاه قهرمانی این اداره کل با بهترین امکانات و دستگاه‌های پیشرفته برای ارائه خدمات رایگان به ورزشکاران و قهرمانان تجهیز و آماده شده است و حتما از این ظرفیت استفاده کامل را داشته باشید.

وی تصریح کرد: هم امکانات و شرایط خوبی توسط این اداره کل فراهم شده، هم حمایت‌های مادی از ورزشکاران و قهرمانان دارای شانس کسب سهمیه میادین آسیایی و جهانی صورت می‌گیرد و هم در ازای کسب مدال و عنوان آیین تجلیل و اهدای پاداش خواهیم داشت، بنابراین باید قهرمانان ما به ویژه‌ رزمی‌کاران تمام حواس خود را به عرصه قهرمانی معطوف کنند.

 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: ما در سال بعد باید شاهد تلاش چند برابری ورزشکاران استان در راه کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی باشیم و امیدوارم برای این منظور برنامه‌ریزی خوبی از سوی هیأت‌های ما نیز شده باشد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com