کد خبر ۴۰۱۱۷ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
رئيس هیأت‌‌‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم خبر داد

نشان برنز اتومبيلران قم از مسابقات آفرود قهرماني كشور

رئيس هیأت‌‌‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم از موفقيت اتومبيلران قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي آفرود قهرماني كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدکاظم صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اتومبیلران‌های بسیار خوبی داریم که توانایی درخشش در تمامی رقابت‌های قهرمانی کشور را دارند اما از نظر امکانات هنوز در محدودیت هستیم که امیدوارم با توجه به این موضوع از سوی مسوولان حمایت شویم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور به میزبانی بابلسر، عنوان کرد: این ششمین و آخرین مرحله مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال ۹۵ بود که با عنوان یادبود پیشکسوت فقید ورزش مازندران سیدمحمد خاوری به انجام رسید و یک عنوان ارزشمند برای نماینده قم به همراه داشت.

رئیس هیأت‌‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ اتومبیلران در این پیکارها، بیان کرد: دقیقا 115 اتومبیلران به نمایندگی از هیات‌های 17 استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که 110 نفر در بخش مردان و هفت شرکت کننده در بخش بانوان به میدان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله ششم و پایانی مسابقات دو دیفرانسیل آفرود قهرمانی کشور در مسافت 2100 متری و مسیرهای ناهموار و ماسه‌ای پارکینگ نهم بلوار ساحلی بابلسر با کیفیت و جذابیت بالایی به انجام رسید و نماینده موفق قم در این مرحله مهران سلطانی بود.

صالحی با اشاره به رقابت نزدیک شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات، یاد آور شد: با توجه به برگزاری آخرین راند مسابقات تمام مدعیان و رانندگان برتر مراحل قبل حضور داشتند و با همت و تلاش مثال‌زدنی مهران سلطانی شاهد موفقیت وی در کسب مقام سوم این رقابت‌ها و ثبت نشان برنز بر سینه این اتومبیلران بودیم.

وی اظهار کرد: به نفرات برتر هر بخش مردان و بانوان حکم و جام قهرمانی اهدا شد، ضمن اینکه به نفر نخست مجموع 6 مرحله مسابقات امسال اتومبیلرانی آفرود قهرمانی مبلغ یکصد میلیون ریال از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری تعلق گرفت و مهران سلطانی راننده موفق قم در بابلسر صاحب نشان برنز شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com