کد خبر ۳۹۴۲۵ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم:

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری قم وصول می‌شود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم پیش‌بینی کرد با ادامه روند فعلی بودجه هزار و 400 میلیارد تومانی امسال شهرداری قم وصول شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه درآمد امسال شهرداری قم هزار و 300 تا هزار و 400 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود، افزود: احتمالا شهرداری قم این رقم را وصول خواهد کرد.
وی با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده شهرداری قم تاکنون به شورای شهر ارائه نشده است، اضافه کرد: بر اساس شنیده‌ها پیش‌بینی اولیه رقم بودجه سال آینده شهرداری قم هزار و 500 میلیارد تومان بوده است اما شهردار قم با این رقم مخالفت کرده و معتقد است باید رقم بودجه سال آینده شهرداری قم 2 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری توانایی وصول این رقم درآمد را دارد،‌ افزود: البته تمام این رقم به صورت نقدی وصول نمی‌شود و گاهی با اختصاص زمین معوض، هزینه‌های شهرداری تامین می‌شود، با لحاظ این مساله شهرداری قم توان محقق کردن این رقم را دارد.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرداری قم خود را چالاک و در اجرای پروژه‌ها ممهز کند می‌تواند این رقم بودجه را محقق کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com