کد خبر ۴۰۱۴۹ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم:

۴۸ تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم ثبت شده است/فوت ۴ نفر در جاده قدیم قم ــ تهران

مهدی فراهانی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار تصادفات ترافیکی از ۲۵ اسفندماه تا ۱ فروردین گفت: آمار مجروحان در تصادفات جاده‌ای ۴۸ مورد در محورهای استان بوده که ۹۴ مجروح داشته و ۶۳ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی فراهانی امشب در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به آمار تصادفات ترافیکی از 25 اسفندماه 95 تا 1 فروردین 96 اظهار داشت: آمار مجروحان در تصادفات جاده‌ای 48 مورد در محورهای استان بوده که 94 مجروح داشته و 63 نفر به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در این ایام 4 نفر است که 3 نفر در تصادف جاده قدیم قم ــ تهران و یک مورد مربوط به موتورسیکلت‌سوار بوده است، افزود: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ظرف 3 روز گذشته استفاده از وسایل گرمایشی غیرمتعارف در چادر مسافرتی 4 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شده است.

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس در این ایام یک مورد پرواز داشته که با اقدام به‌موقع فرد مجروح به بیمارستان منتقل شده است.

فراهانی با ابراز مشکل اورژانس در طرح محدودیت ترافیک اطراف حرم گفت: همین طرح‌های ترافیکی سبب نارضایتی مردم و شهروندان شده که لازم است تدابیر لازم برای اورژانس اندیشیده شود.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com