کد خبر ۴۰۲۳۰ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

توزیع 18 میلیون لیتر بنزین در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قم گفت: از زمان آغاز شروع تعطیلات سال نو تا ششم فروردین ماه جاری، 18 میلیون و 860 هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی این استان توریع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن وزارتی افزود: در مدت مشابه سال گذشته 18 میلیون و 50 هزار لیتر بنزبن توزیع شده بود که نشان دهنده افزایش چهار درصدی مصرف بنزین است.
وی اضافه کرد: این استان دارای 50 جایگاه عرضه فرآورده نفتی است که از این تعداد 33 باب آن دارای سکوی عرضه نفت گاز و 37 باب آن جایگاه 2 منظوره است.
وی ادامه داد: جایگاه های 2 منظوره شامل 18 باب تک منظوره با عرضه سی ان جی و 19 باب نیز جایگاه 2 منظوره با عرضه بنزین و سی ان جی می باشد.
وزارتی گفت: بر اساس آخرین طرح درجه بندی صورت گرفته، از تعداد 48 جایگاه عرضه سوخت مورد بررسی، 44 باب دارای درجه ممتاز و چهار باب دیگر درجه یک را اخد کردند که در مجموع بیش از 90 درصد جایگاه های استان دارای رتبه ممتاز می باشد که نشان از مطلوبیت ارائه خدمات دارد.
وی بیان کرد: به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران شهر کریمه اهل بیت(س)، طرح کنترل و نظارت با حضور هفت اکیپ از ابتدای 25 اسفند ماه 1395 تا پایان روز 14 فروردین ماه 95 اجرا می شود.
وی افزود: اکیپ های کنترل و نظارت شامل کارشناسان واحدهای عملیاتی، ناحیه مرکزی، خدمات مهندسی، روابط عمومی و مهندسی فرآورده ها، وظیفه بررسی عرضه فرآورده ها در جایگاه های سطح استان از نظر ایمنی، تامین به موقع و کنترل دقیق کمی و کیفی فرآورده را به عهده دارند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی قم از مردم درخواست کرد: در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، مراتب را با شماره تلفن 09627 و 36620877 در میان بگذارد.
در تعطیلات نوروز سال گذشته، 27 میلیون و 336 هزار لیتر بنزین در استان قم مصرف شد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com