کد خبر ۴۰۲۴۶ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷

اهتمام پليس راه استان قم بر کنترل جاده ها در دور دوم سفرهاي نوروزي

جانشين فرماندهي انتظامي استان در قرارگاه نوروزي امام علي (ع) بر اهتمام پليس راه استان در کنترل جاده هاي برون شهري در دور دوم سفرهاي نوروزي تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس،  سرهنگ " حميد رضا اسدي" ضمن قدرداني از تلاش و زحمات کارکنان، اظهار داشت: همکاران بايستي با استفاده از تمام توان و امکانات نسبت به کنترل و پيشگيري از وقوع  انواع سرقت اقدام کنند.

وي افزود: با توجه به بازگشايي برخي ادارات و بانک ها و بوجود آمدن فضاي اداري و تردد پر رنگ شهروندان در داخل شهر ،متقابلا" حضور پررنگ پليس در حوزه هاي انتظامي و ترافيکي ضرورت دارد و بايستي پيش بيني هاي لازم صورت گيرد.

سرهنگ اسدي ادامه داد: پليس راه استان بايد با اجراي مديريت سيال در جاده ها، هر جا که نياز احساس کند با همکاري ساير رده هاي تابعه فرماندهي انتظامي استان ،طرح هايش را اجرا کند.

وي اضافه کرد: همچنين با توجه به اينکه در دور دوم سفرهاي نوروزي هستيم بنابراين مي طلبد که پليس راه اين موضوع را مدنظر قرار داده و ورودي و خروجي ها را کنترل کند تا شاهد ترافيک روان باشيم و از تجمع خودروها و ايجاد و ترافيک سنگين پيشگيري شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com