کد خبر ۴۰۲۴۸ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹

پليس قم با تمام توان در خدمت شهروندان و مسافران نوروزي است

رئيس پليس پيشگيري استان گفت: پليس قم با تمام توان در خدمت شهروندان و مسافران نوروزي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس،  سرهنگ" حميدرضا ماهيدشتي" ضمن تبريک سال جديد در مصاحبه با راديو قم، اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان قم از مدت ها قبل از شروع تعطيلات نوروزي، تمهيدات و برنامه ريزي هاي مناسبي را انجام داده تا تمامي واحدهاي انتظامي در حوزه پيشگيري از جرايم آمادگي لازم و مناسبي را داشته باشند.

وي افزود: پليس قم با تمام توان خود در حوزه پيشگيري از جرايم در همه کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان و نيز استقرار کانکس هاي نوروزي با بيش از حدود 50 رده در خدمت شهروندان، مسافران و زائران قرار دارد.

رئيس پليس پيشگيري استان ادامه داد: مقوله پيشگيري از جرايم به عهده چندين دستگاه و نهادهاي مختلف است، موفقيت تمامي اين نهادها در گرو همکاري شهروندان و  مالکان منازل، خودروها و مغازه هاست که بي شک بدون همکاري و مساعدت و همدلي آنها، موفقيت کامل حاصل نخواهد شد.

سرهنگ ماهيدشتي اضافه کرد: از همه شهروندان تقاضا مي شود که با استفاده از سيستم هاي پيشگيري از سرقت اموال خود جلوگيري کنند، پيشگيري بهتر از درمان است و هزينه هاي کمتري را به دنبال خواهد داشت، مضافاً اينکه پليس وظابف ذاتي خود را اين زمينه انجام مي دهد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com