کد خبر ۴۰۳۳۷ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
در روز طبیعت صورت گرفت

توزیع 5 هزار بسته فرهنگی در بوستان غدیر قم

شهردار منطقه هشت قم توزیع 5 هزار بسته فرهنگی در بوستان غدیر همزمان با روز طبیعت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدعبدالله سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه همزمان با روز طبیعت اظهار کرد: عمده اقدامات منطقه هشت در بوستان غدیر با توجه به تجمع مسافران و شهروندان در آن در روز طبیعت صورت گرفت.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف از جمله تنظیف محیط‌های شهری و بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین بسته‌های فرهنگی ویژه توزیع بین مردم آماده شده بود که از آنها قریب به 5 هزار مورد بین مردم توزیع شد.

شهردار منطقه هشت قم افزود: این بسته‌ها در ازای تحویل زباله تفکیک شده برای تشویق مردم به تفکیک زباله و پاک نگه داشتن زمین در روز طبیعت توزیع می‌شد.

وی تشکیل غرفه تهیه کاردستی با پسماندهای خشک در بوستان غدیر را مورد توجه قرار داد و گفت: این اقدام در راستای تشویق کودکان و نوجوانان برای تفکیک زباله و آگاهی بخشی به آنان در خصوص نحوه استفاده مجدد از مواد بازیافتی صورت گرفت.

سلیمانی اجرای مسابقات ورزشی از جمله دارت و اجرای تئاتر با موضوع فرهنگ شهروندی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: افزایش جایگاه‌های توزیع آب آشامیدنی، برپایی نماز جماعت، توزیع اقلام لازم برای اقامه نماز، اجرای جنگ شادی از اقدامات دیگر منطقه در روز طبیعت بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com