کد خبر ۴۰۴۰۳ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

ثبت‌نام هزار و 300 خودرو در طرح ساماندهی‌ خودروهای حمل بار

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام هزار و 300 خودرو در طرح ساماندهی‌ خودروهای حمل بار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مرتضی عزتی شنبه شب در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به طرح ساماندهی خودروهای دیزلی حمل و نقل بار درون شهری اظهار کرد: سهمیه امسال خودروهای دیزلی بار بر مبنای صدور پروانه‌ای که در شهرداری‌ها انجام می‌شود تخصیص داده می‌شود و گازوئیل لیتری 600 تومان است و سهمیه‌ای آن 300 تومان تعیین شده و براساس پیمایش تخصیص انجام می‌شود.

وی گفت: تمام ماشین‌ها جی پی اس دارند و براساس پیمایش سوخت ارائه می‌شود که این شرایط مدیریت سوخت را در پی دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: نرخ که به ما ابلاغ شود ما ثبت‌نام انجام دادیم و هزار و 300 خودرو دیزلی ظرف یک ماه اخیر ثبت نام شده‌اند و شهرداری قم معین دو مورد از شهرداری‌های تهران نیز خواهد بود که قریب به 10 هزار خودرو از آنجا معرفی می‌شود که باید صدور پروانه در قم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با اداره پست نیز هماهنگی‌هایی شده و تفاهم‌نامه امضا کردیم‌ که بتوانیم برای شهرداری‌های تهران از طریق پست پروانه صادر کنیم.

عزتی با بیان اینکه صدور پروانه بار با سازمان تاکسیرانی بوده و تعیین نوع بار با کارفرما است افزود: فعلا وظیفه سازمان صدور پروانه است و ما کاربرگ را ارائه می‌کنیم و کارفرما نوع بار را مشخص خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این دستورالعمل 25 اسفند برای تمام کلان‌شهرها ابلاغ شده است گفت: تمام کلان‌شهرها نسبت به اجرای این طرح باید اقدام کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com