کد خبر ۴۰۵۲۳ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
نایب رئیس شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم تسریع در تکمیل فاز نخست شهرک صنوف

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت تکمیل شهرک صنوف گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه به کندی پیش می‌رود که نیاز است روند تکمیل آن تسریع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسن بختیاری دوشنبه شب در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت شهرک صنوف اظهار کرد: این شهرک مجددا با وجود برنامه زمان‌بندی در مسیر اصلی قرار نگرفته و قرار بوده در نیمه نخست سال به بهره‌برداری برسد ولی همچنان حرکت کندی دارد.

وی ضمن انتقاد از سرعت پایین عملیات اجرایی شهرک صنوف تصریح کرد: تاریخچه شهرک صنوف در شهر قم متاسفانه تاریخچه‌ای بد است و حدود 25 سال قبل نخستین بار بحث ایجاد این شهرک مطرح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: با وجود هزینه‌هایی که در آن زمان صورت گرفت مشکلاتی به وجود آمد و بسیاری نیز به پول خود نرسیدند.

وی با اشاره به برنامه ریزی اولیه مناسب این پروژه گفت: در ادامه مسیر این پروژه با مشکلاتی مواجه شده و با ورود مدیران شهر شاهد وضعیت خوبی بودیم تا جایی که برنامه زمان بندی ارائه شد.

بختیاری با تاکید بر انتظار اعضای شورای شهر بر تسریع در تکمیل پروژه شهرک صنوف بیان کرد: اگر در این مرحله این پروژه به درستی به نتیجه نرسد برنامه شهری برای احداث شهرک صنوف در چهار نقطه باید فراموش شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه شهرک صنوف تصریح کرد: سرمایه گذاری در این پروژه حتی اگر نهایتا از منابع شهرداری باشد باز هم سود برای شهرداری خواهد داشت فارغ از اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم اولویت شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در حوزه فضای سبز نیز که مساله‌ای ساده است اقدامات لازم صورت نگرفته است گفت: ما در نقاط خارج از شهر در حوزه فضای سبز فعالیت خوبی کرده‌ایم اما در این شهرک همچنان مشکل داریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com