کد خبر ۴۰۴۲۰ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم:

ترکیب قم در دوومیدانی آغاز فصل ایران مشخص شد

رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم گفت: هشت تن از چهره‌های شاخص این رشته این هفته در مسابقات آغاز فصل دوومیدانی ایران برای کسب مدال به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور روزهای پایانی هفته جاری یعنی 24 و 25 فروردین ماه به میزبانی هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان فارس در شهر شیراز و در پیست تارتان و چمن مجموعه ورزشی حافظیه به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه رقابت شرکت کنندگان در 22 رشته به انجام می‌رسد، بیان کرد: تیمی متشکل از دوندگان موفق و عنوان‌دار قم در کنار چند چهره جوان و مستعد در رشته‌های 200 متر، 110 متر با مانع، 400 متر، 400 متر با مانع، پرش با نیزه، پرش ارتفاع و پرش سه‌گام با حریفان رقابت می‌کند.

رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم با اشاره به اعضای تیم قم در این مسابقات، بیان کرد: دارنده چندین مدال رقابت‌های رشته پرتاب وزنه کشور، جام بین‌المللی فجر و ملی‌پوش ایران در دو دوره رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا یعنی محمدحسین اسکندری در پرتاب وزنه به میدان می‌رود.

وی اضافه کرد: رضا ملک‌پور که سال گذشته یکی از دو بخت دوومیدانی قم برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بود و همراه با تیم ملی به رقابت‌های برون‌مرزی در ترکیه نیز اعزام شد در رشته‌های ۴۰۰ متر و۴۰۰ متر با مانع راهی این مسابقات می‌شود.

رضایی بیان کرد: محمدرضا فریدی عضو تیم ملی و دونده دوهای ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، علیرضا نوروزی، سیدعلی حسینی و محسن سالاری همگی در رشته پرش با نیزه، علی‌اصغر شایسته‌فر در پرش ارتفاع و علی کشاورز در رشت‌های ۱۱۰ متر با مانع و پرش سه‌گام دیگر نمایندگان قم در این رقابت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه محمدرضا اسحاقی مسوولیت مربیگری تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها را بر عهده دارد، ابراز کرد: دوومیدانی‌کاران حاضر در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر و پنج هزار متر به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم افزود: همچنین این رقابت‌ها در دیگر مواد نظیر10 هزار متر، 10 کیلومتر پیاده‌روی، چهار در 100 متر، چهار در 400 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع، سه هزار متر با مانع، ده‌گانه، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرش طول، پرش سه‌گام، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com