کد خبر ۳۸۸۳۶ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

قضاوت 7 داور تکواندو قم در لیگ‌های ایران/ برگزاری دوره داوری پومسه در قم

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از قضاوت هفت داور تکواندو قم در مسابقات قهرمانی لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اعتماد و نگاه ویژه‌ای از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو به داوران با تجربه، با دانش و موفق تکواندو قم وجود دارد و در هر هفته از رقابت‌های لیگ‌های پومسه و کیوروگی شاهد حضور و قضاوت داوران قم هستیم.

وی ادامه داد: این هفته هفت تن از داوران تکواندو استان قم با دعوت از سوی کمیته داوران در مسابقات لیگ‌ دسته اول کیوروگی رده سنی نوجوانان، لیگ برتر پومسه بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین لیگ دسته اول تکواندو رده سنی نونهالان قضاوت کردند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خاطرنشان کرد: سه تن از اساتید تکواندو قم یعنی علی‌اصغر حیدرزاده، هادی نادری و بلال سلیمانی به عنوان داوران با تجربه قم در دیدار‌های هفته‌های اول و دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تکواندو رده سنی نوجوانان کشور در سالن ملت اصفهان به قضاوت پرداختند.

وی یاد آور شد: همچنین دو تن از اساتید بخش بانوان یعنی خانم‌ها فردوس چوبین و مرضیه احمدی در رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم نیم‌فصل نخست لیگ برتر و دسته اول پومسه قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون در تهران داوری کردند.

جمشیدی به حضور دو تن از داوران تکواندو قم در مسابقات لیگ رده سنی نونهالان ایران نیز اشاره و بیان کرد: استاد علی‌اصغر حیدرزاده و استاد هاشم آقایی داوران استان قم در دیدار‌های هفته‌های نهم و دهم از لیگ دسته اول نونهالان کشور  در خانه تکواندو بودند.

وی در ادامه به جلسه اخیر با والدین دختران خردسال تکواندوکار استان قم اشاره و ابراز کرد: این جلسه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد و هدف طرح موضوع کشف استعدادهای دختران تکواندوکار خردسال قم بود و اهداف و برنامه‌های هیأت‌ برای رشد و پرورش استعدادهای تکواندو در بخش دختران تبیین شد و نقش ارزنده والدین در پیش‌برد برنامه‌ها و دستیابی به اهداف متعالی مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در ادامه به به میزبانی قـم از دوره داوری درجه سه کشوری پومسه اشاره و بیان کرد: دوره ارتقای داوری درجه سه پومسه کشور با حضور تعداد 37 داوطلب مرد به مدت چهار روز در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.

وی افزود: در این دوره داوری داورانی از استان‌های قـم، تهران، اصفهان، گیلان، البرز، همدان، لرستان، مازندران به میزبانی هیأت‌ تکواندوی استان قم و زیر نظر ابوالقاسم حسن‌زاده مدرس و داور بین‌المللی فدراسیون تکواندو در خانه تکواندو برگزار شد و در پایان با برگزاری آزمون کتبی و عملی، شرکت کنندگان ارزیابی شدند.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: مدیریت دوره ارتقای داوری درجه سه پومسه کشور بر عهده هادی نادری بود و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم نیز از نزدیک این دوره آموزشی را مورد بازدید قرار داد تا یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی هیأت‌ به پایان برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com