کد خبر ۳۲۸۵۴ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
رئیس هیئت تکواندوی استان قم:

مربیان نمونه و موفق تکواندوی قم تقدیر شدند

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از برگزاری مراسم قدردانی از مربیان نمونه و موفق این رشته ورزشی در لیگ‌های تکواندوی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد جمشیدی گفت: امسال با همت و تلاش همکارانم در هیئت تکواندوی استان قم، حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین قدوم پر خیر و برکت بخش خصوصی، سه تیم به نمایندگی از قم در لیگ‌های تکواندو کشور حضور یافتند.

وی ادامه داد: تیم‌های پسران تکواندوی قم در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور حضور دارند و این مایه افتخار جامعه تکواندوی قم است که همزمان می‌تواند در تمام سطوح سنی در بالاترین سطح رقابت‌های کشور نماینده داشته باشد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم اضافه کرد: تیم‌ نونهالان با نام و عنوان هیئت تکواندوی قم در مسابقات لیگ برتر تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور حضور یافت و با توجه به اینکه نخستین‌بار این لیگ برگزار می‌شد و ما نیز نخستین حضور را تجربه می‌کردیم مجموعاً عملکرد تیم خوب بود.

وی یادآور شد: تیم رده سنی نوجوانان تکواندوی قم با حمایت مجموعه یاسین‌پیشرو در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و با ترکیبی از مربیان با دانش و تکواندوکاران مستعد استان قم فعلاً در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر جایگاه خوبی دارد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم یاسین‌پیشرو قم با انجام بازی‌های خوب و قابل قبول به مقام سوم دست یافت و یقیناً در دور برگشت توانایی رسیدن به مکان‌های اول و دوم جدول را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری تکواندوی قم تجلیل شده است، ادامه داد: مراسم تجلیل و قدردانی از تلاش سرمربیان تیم‌های قمی حاضر در لیگ‌های تکواندوی کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود:‌ تنها کسب عناوین و موفقیت‌ در عرصه ورزش هدف ما در هیئت تکواندو نیست، بلکه پویایی در تمامی عرصه‌ها به ویژه اخلاقی و فرهنگی که برگرفته از معنویت و ریشه‌های تاریخی بوده یکی از اولویت‌هایی است که به صورت جدی آن را در تکواندوی قم پیگیری می‌کنیم.

وی به حضور تکواندوکاران قمی در لیگ‌های رده‌های سنی مختلف کشوری اشاره کرد و ادامه داد:‌ برای توسعه ورزش در زمینه قهرمانی در هر رشته‌ ورزشی، افزایش تعداد ورزشکاران و شناسایی استعدادهای مستعد و از همه مهم‌تر پرورش و نگهداری آنها مهم است.

جمشیدی گفت: تیم تکواندوی بزرگسالان و جوانان یاسین‌پیشرو نیز نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است و در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر جای دارد و هنوز راه زیادی از این لیگ باقیمانده است و قطعاً یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی خواهد بود.

گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از سرمربیان تیم‌های تکواندوی قم در لیگ‌های کشور، محمد سعادتمند سرمربی تیم خردسالان٬ بلال سلیمانی سرمربی تیم نونهالان و روح‌الله رضاپور سرمربی تیم نوجوانان نفراتی بودند که با اهدای لوح سپاس از آنها قدردانی شد، ضمن اینکه از زحمات مسئول سابق کمیته روابط عمومی هیئت یعنی رضا صدوقی تقدیر و محمدصادق عبداللهی‌پور به عنوان مسئول جدید کمیته معرفی شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com